Donacion

jueves, 8 de diciembre de 2016

LTC... otra vez

En la entrada anterior se había escrito acerca de la posible caída de Litecoin... del cual fue así, pero ahora es algo notoria la posibilidad de que tenga un cambio de tendencia donde es probable que llegue a los 4 USD nuevamente, esto en base al indicador ichimoku donde vemos lo poco ancha que es la nube la cual seria fácil de romper en caso de que siga el precio en rango, pero en caso dado donde el panorama muestre de que el precio rompa lo delgado que está la nube seria uideal colocar una orden de compra limite en los niveles de 3.60 USD aproximadamente.Ademas el indicador ADX junto con el DMI- vemos como esta regresando a los niveles 20 del mismo indicador, donde nos señala que la caída que ocurrió no fue  de mayor preocupación. En caso de que el precio llegue a la orden de compra y esperar a que suba el precio saldríamos con beneficios a los niveles de los 4.05 USD.

3 comentarios:

  1. YoBit lets you to claim FREE CRYPTO-COINS from over 100 unique crypto-currencies, you complete a captcha one time and claim as much as coins you want from the available offers.

    After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and continue claiming.

    You can click on claim as much as 50 times per one captcha.

    The coins will held in your account, and you can exchange them to Bitcoins or any other currency you want.

    ResponderEliminar
  2. Invest in Litecoin on eToro the World’s #1 Social Trading Network...

    Join 1,000,000's who have already discovered easier methods for investing in Litecoin.

    Learn from experienced eToro traders or copy their trades automatically!

    ResponderEliminar
  3. As reported by Stanford Medical, It's really the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 42 lbs lighter than we do.

    (By the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", not "what"...

    Tap on this link to uncover if this brief test can help you decipher your true weight loss possibility

    ResponderEliminar